Förföljd!

Hej, jag jobbar på et ställe där man får prata med väldigt många olika människor från väldigt många olika platser här i vårt land. Idag började jag jobba 8,15 och jag har märkt en mystisk trend.. Visst, man får alltid en miljard samtal från/till 08, men däremot idag, har jag fått nästan lika många samtal från/till MOTALA. vafan, vad är grejen, har dom ngt planerat, ngt skumt på G? Vet inte ens vars motala ligger eller vad dom pysslar med där. Ska lägga in en karta nedan så vi alla vet var det ligger hädanefter...

detta var bra, nu vet jag även var jönköping och jobbiga karlstad ligger! :)

Publicerat: 2009-01-29 @ 12:49:06


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!