En Egen Kajsa!

Sitter här på jobbet, har just slutat för dagen. Januari = världens fattig & snålmånad=lite jobb för timmisarna.. Anyway.. Hade lite uppstartsdag idag och vi fick våra alldeles egna kajsor! Så nu sitter hon här och ser till att jag gör ett bra jobb och är trevliga med mina kunder.

Det slog mig just att vi flyttar snart. Och det är inte bara ganska snart, utan fruktansvärt och jävla galet snart! Det är helt sjukt, och det känns som att jag inte har packat ngt ännu och att vi har för lite grejer och att det kommer bli galet konstigt. Det är ju faktiskt bara 4/5 dagar kvar nu. Trodde nog aldrig på allvar att den dagen skulle komma. Men det löser sig nog, tur att jag har snälla föräldrar som säkert kommer förse oss med mat, plus att min sambos mamma jobbar på restaurang där hon ofta tar hem en massa mat. Så det löser sig nog på den fronten iaf tack och lov.

Jag hade tänkt gå och träna, men jag vet inte om jag ids göra det nu, då måste jag gå hem och sen direkt tillbaka igen, vilket känns väldigt onödigt. Men nu ska jag iaf dra mig iväg från jobbet, jag tycker att jag sitter här nog mkt ändå ;)
Publicerat: 2009-01-19 @ 12:21:43


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!