090122

Jag må då säga, att om det är någon som kan det här med att skriva in recept på datorn så är det då jag. Sen igårkväll har hag, för att förbereda inför flytten, skrivit in så mycket som 47 recept i word! I början var det väl inte så farligt, men jag må då säga att det blev tröttsamt efter ett tag. Tack och lov att många av dom fanns på icaas hemsida, så det var bara att kopiera dom!

Jag sitter här och funderar på hur det kommer att bli när vi flyttar. Jag kommer inte bo här nå mer om två (!!!!) dagar. TVÅ. Förstår ni?! Känns helt galet. Men ändå inte. Jag känner egnetligen inget speciellt, bara att jag tror att det kommer bli konstigt. Självklart kommer det ju bli det, men jag tror att jag är redo. Det är nog därför jag inte är så oroligt eller så. Men det känns som att jag borde känna något mer. Det är bara svårt att tro att jag blir officiellt sambo om två dagar och alltså inte kommer att ha någon mamma som lagar mat åt mig och som finns här hela tiden. Det kommer bli jättekonstigt. Har ju alltid bott med henne, speciellt sen jag var 11, då var det ju i pricip bara jag och hon, fram till typ nu då. Så det är väl den största omställningen. Plus att inte bo i stan nå mer. Alltid skönt att ha nära hem efter jobbet och bara kunna vandra in till stan lite snabbt om man behöver ngt. Nu blir det mer att man måste planera, kolla när bussen går, se till att ha pengar på busskortet osv. Men det löser sig nog också!

Mest troligt blir vi väl inte kvar på tuna ens till nästa år, som det verkar nu iaf. Men vi får väl se, jag tror iaf att jag ser fram emot denna milstolpe i mitt liv - att flytta hemifrån! Att jag dessutom får göra det med min älskling är ju inte illa det heller. Vi har mycket spännande att se fram emot nu, så det gäller bara att ta tillvara på stunderna och se till att ha kul!

Nu måste jag röra på mig, känns som att jag växt fast i sängen under datorn, illa illa!

Publicerat: 2009-01-22 @ 14:23:12


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!