090116

Ååååh. det är så himla jobbigt när det är 20 grader kalt ute! Jag vet att jag skrev  i förra inlägget att jag tyckte det var lite trevligt, men egentligen är det inte så. Det är bara för att jag var megaglad då.. Igår när jag och min älskade sambo var på väg hem från stan så hade jag, smart som jag var, inte bättre vett än att ha sommarskor! Och kall som jar är (även om det skulle råka vara väldigt varmt) så höll mina fötter bokstavligt talat på att frysa sönder och pajja totalt! Fört gnällde och klagade jag som vanligt, men sen kände jag bara att NEJ, fan vad jag är less på alla jävla minusgrader, snö, is, halka och sån skit. Jag vart rent ut sagt arg, förbannad på vädret. Det är så jobbigt, för det är inget man kan göra ngt åt! Nu fick jag ju iofs skylla mig själv när jag varit så fruktansvärt dum och tagit sommardojjorna när det var 20 grader kallt, men även om jag haft världens vinterkängor så är jag bara såååå less..! Jag längtar till nästa år, då kommer vi nog med största sannorlikhet vara åtminstone en bra bit härifrån!!

Läste btw på AF att det vart drygt -37 grader i Åsele och Vilhelmina, även en kund på jobbet påpekade att det var galet kallt där han bodde! Så vi får väl vara glada så länge det inte blir kallare iaf ;)

hatar förövrigt rubriker, så när jag inte kommer på ngt roligt att ha som rubrik så får det bli datumet istället!

Publicerat: 2009-01-16 @ 15:22:28


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!