Tandläkare

Har just kommit hem från ett litet besök hos tandläkaren för första gången som vuxen. (vilket egentligen inte är så bra då det innebär att det är galet dyrt..) Fast detta besök var bara en liten undersökning så jag skulle kunna tecka ett abboneman/försäkring. Perfekta tänder som jag har så fick jag den biligaste försäkringen!

Har aldrig riktigt tyckt om att gå till tandläkaren, men sist jag var där måste något hemskt ha hänt eftersom att jag gruvade mig väldigt mkt för detta besök. Men det var nog det lindrigaste tandläkarbesök jag vart med om, hon babblade mest och tittade lite, tog inte ens röntgenbilder! Så nu är min tandläkarskräck som bortblåst igen, haha!

Nu ska jag käka lite lunch, sen måste jag handla juice och bröd så man har ngt att äta till frukost imorgon!

Publicerat: 2009-02-17 @ 11:32:46


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!