Måndag och serier

Måndag igen, och allt vad då det innebär.. Har jobbat idag, fick 1 h och 15 minuter extra, det tackar vi för! Slutade ändå rätt tidigt, vilket ju alltid är skönt :) Ikväll är det även lipstick jungle, tycker verkligen om den serien. Och på onsdag börjar Greys. Plus att jag och Hanna kollade reprisen av gossip girl idag och jag måste erkänna - jag börjar bli fast i den serien OCKSÅ! Shit vad jag bara kollar tjejserier; greys, oc, top model, lipstick jungle, gossip girl, satc osv osv, haha. Stackars min sambo! Jag klagar när han kollar fotboll, men han klagar verkligen ALDRIG på mina tjejserier. Han är waaaay too snäll för att klaga ♥

Nu har sötsambo åkt iväg på träning och jag har heeeela lägenheten to myself. Inte för att det är speciellt spännande eller kul, mest tyst och ensamt. Nå, lägger mig nog i soffan och kollar någon av mina serier ;)

Ha en fin måndag!

btw, vatten är VÄLDIGT gott..
Publicerat: 2009-02-16 @ 17:37:22


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!