Livet MED micro

Haha, ja vi kunde helt enkelt inte hålla oss längre, så idag har vi vart på onoff och köpr en micro! Underbara uppfinning, hur har man någonsin kunnat leva utan dig?! Blev även att vi inhandlade lite pann-underlägg och skrumopp och såpa så vi kan städa riktigt fint! Vi kom överens om att städa ikväll, men det kommer nog inte bli så eftersom att sambo är på träning i minst en timme till och sen ska vi äta och efter det blir det stup i sängen skulle jag gissa.

Har även varit över en sväng till några bekanta som för drygt 4 veckor sen fick en liten son. Träffade han för första gången idag och GISSA om han är nå sööt! Så underbart gullig <3 Jag var tyvär tvungen att hålla mig en bit ifrån han då jag är lite förkyld, vill ju inte smitta sötbabyn. Och som min sambo så fint uttryckte sig; "vi kan ju låna honom till sommaren" (själv hade jag väl kanske sagt barnvakt, men det låna kan man väl också säga antar jag ;)

nu ska jag slänga mig i soffan och vänta på samtal från träningsnarkomanen som ska bekräfta att jag kan börja med middagen - blir potatisgratäng och nå biffar, det var vad jag hittade på ica maxi. Hade helst velat ha kyckling till, men kom på det ungefär 3 timmar för sent. God kväll gott folk!
Publicerat: 2009-02-01 @ 19:49:51


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!