jobba jobba jooooobba!

yes, sitter nu på jobbet, vilket itne är det allra vanligaste nu för tiden. Skulle egentligen ha jobbat igår, men jag hade tagit ut min flyttdag. Och tur var väl det, hade nog inte orkat jobba med den jävla förkylningen.. Den är väl inte helt borta ännu, men det känns iaf lite bättre. Sist jag jobbade så berättade jag ju att jag kände mig förföljd över detta Motala, varannat samtal var motala! Denna gång är det annorlunda, nu känns det som att samma människor ringer flera gånger och kommer alltid till mig, det är lite läskigt, nästan deja vú känsla! Nå, det spelar ingen ´roll egentligen, men det kändes bara lite lustigt! Måste bara säga att det också är så underbart att prata med folk med äkta norrländsk dialekt mellan alla skåningar och 08:or! Så norrland, ring mer till 118118, we neeed you!

I övrigt så längtar jag ruskigt mkt till imorgon då bannie kommer hem!! Hon kommer egentligen ikväll, men så pass sent att alla sover då hon anländer. Så det är faktiskt bra att jag inte jobbar så mkt kommande veckan, så vi har tid att göra åtminstone hälften av allt vi tänkt, hehe! Nu ska jag jobba vidare i drygt 1,5 h till innan jag få gå hem och städa, jippie!!
Publicerat: 2009-02-02 @ 16:38:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!