Fredagsfotboll

Jag måste tyvär börja med en dålig nyhet - min skada från gårdagens modellande sitter fortfarande kvar, är öm i nacken och jag förstår fortfarande inte varför.. Men ska man vara fin får man lida pin brukar det ju heta! Så farligt är det faktiskt inte, men det är ju jobbigt och onödigt att gå runt och ha ont, right?

Ser fram emot morgondagen då vi ska till Linnea på housewarming party, känns som att hon alltd har det, haha! Men först är det en hel eftermiddag i Arcus som gäller för min del. Ska hinna med att filma 2 matcher, en kl 15 och den andra kring 18.30 så jag blir där huuur länge som helst.. Men det är ju för en bra sak, och vi har en deal jag och sötsambo, så jag har väl inget val! Nå, ska ta med lite kakor och frukt så jag klarar mig.

Nu ska jag ringa till min lilla mamma och sen vandra iväg till bussen, Ha en fin fredagskväll gott folk

Publicerat: 2009-02-20 @ 13:45:59


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!