Fettisdag

HEJ och grattis  på fettisdagen! Eller semmeldagen kan man väl också säga. Jag måste erkänna att jag inte direkt hade räknat med att äta någon semla denna tisdag, då jag egentligen inte gillar semlor och därmed inte heller köper dom. Men min sambo kom ändå hem med 4 semlor som han fått från sin mamma, så det var bara att ge efter! Jag kan väl äta en semla då om jag måste! Fast då måste mandelmassan bort, annars får det va.

När sambo åkte iväg till träningen så satte jag igång att städa. Fråga mig inte varför, men ibland får jag bara såna ryck.. Jag har sytt sovrumsgardiner, dammsugit hela lägenheten, pedant-städat toan och plockat i ordning allt jävla skräp och skrot som alltid ligger överallt. Så nu är det jättefint här tills när min honey kommer hem!

Hoppas att du har det bra i din nya hemstad nu Hannie, jag saknar dig redan väldigt mkt men jag lovar att jag kommer och våldgästar dig en vacker dag i din vackra sekelskiftslägenhet ;) ♥

Ha det gött

Publicerat: 2009-02-24 @ 19:14:11


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!