090213


hoppsan, nu råkade jag visst att inte blogga på ett bra tag igen.. Trots att jag jobbat ortoligt lite så har jag ändå vart rätt upptagen. Förra veckan kom Hannie hem, så då var det järnet att fixa i ssu-lokalen, då vi skulle ha årsmöte där i måndags. Så vi sydde gardiner, handlade stolar, handlade mat, köpte soffor, och åkte fram och tillbaka som tokar. Men nu är lokalen mer klar än någonsin och vi sitter inte kvar i styrelsen nå mer...

Denna vecka har jag mest rännt runt på stan med Hanna. Kan inte låta bli att nämna dom UNDERBARA skorna, skor att döda för! Vi är båda fruktansvärt förälskade i dom, men såklart kostar dom alldeles för mkt för att man ska ha råd med dom. Måste ju ha råd med hyran.... men dom är så vackra och perfekta så man vet inte vad man ska ta sig till! Har försökt få både sötsambo och simon att köpa dom åt mg, men dom vill inte, konstigt nog ;)



Ikväll är det bio som gäller, vi blir ett helt gäng, kommer nog ta upp närmare en hel rad i salongen, haha! Det är så galet länge sen jag var på bio, så det kommer bli riktigt kul. Btw, glöm inte att det är alla ♥-ans dag imorgon! Jag brukar inte gilla den dagen mer än någon annan egentligen, men denna gång ser jag faktiskt fram emot den. Sötsambo har lovat att viska gå ut och käka, sen får vi väl se vad som händer!

Trevilg helg alla snokare :)
Publicerat: 2009-02-13 @ 15:12:31


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!