Slutspurt!


Mina minuter som supersökare är räknade. 53 kvar för att vara exakt (när detta skrivs). Har rensat ur min hylla på papper och äckliga gamla vattenflaskor. Så det återstår bara att hålla ut sista stunden och sedan lämna in tangentbord och nyckel-taggarna. Just like that så är detta kapitel i mitt liv över. Just like that. Nå, nog om det.

Idag är det nyårsafton, vilket nog inte undgått speciellt många. För min del blir det middag hos svärföräldrarna och sen blir det lite singstar och mys med några brudar, får väl se vilka vi blir. Får även se vad som händer sedan, om det blir utgång eller vad som hittas på.

Nu är det endast (tar länge att skriva inlägg mellan alla samtal) 27 minuter kvar här!

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!
Publicerat: 2009-12-31 @ 15:18:39


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!