Näst sista dagen..

Sitter här på jobbet när tanken slog mig. Imorgon är sista dagen på detta jobb. Samtidigt som det kommer bli så J*VLA skönt så känns det lite konstigt. Kommer knappast sakna att sitta fastkedjad här framför datorn, men jag har ju ändå jobbat här över ett år, så det kommer nog bli lite tomt ändå. Dock en, i grund och botten, bra tomhet. Bland annat Hanna, David och Viktoria vet nog vad jag pratar om!

Just i denna stund har jag ganska precis lite mer än 6 timmar kvar totalt i denna byggnad. Måste komma ihåg att rensa ur hyllan, slänga allt skräp man samlat på sig, lämna igen lurar och tangentbord. Tomt med skönt som sagt. På samma gång som vi lämnar det gamla året bakom oss så passar jag på att slänga med det gamla jobbet i det förflutna. Nytt år = nya möjligheter och förhoppningsvis ett nytt jobb. Kanske i ett nytt land också?

 

Publicerat: 2009-12-30 @ 20:21:27


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!