9 december

Idag är det min namnsdag, for your information. När jag var liten och hade paketkalender fick jag alltid en lite finare och bättre present just den 9:e. Man hade det så bra när man var liten, det kommer nog alltid heta att det var bättre förr. MEN!! Något som jag läste idag, som blir bättre i framtiden är, att i oktober så försvinner världens mest värdelösa mynt - 50 öringen. Finally, måste jag säga, den är bara ivägen och man vet ändå inte var man ska göra med den. Minns ni när den silvriga 50-öringen försvann? Då var det väldigt många som inte växlade in dom, flera miljoner gick upp i rök. Läste däremot att denna gång så skulle någon av alla tusentals välgörenhetsorganisationer göra en 50-örings insamling. Väldigt smart, då ingen egentligen vill ha dom enerverande små mynten, så kan dom göra en massa nytta istället.

Imorgon är det exakt 2 veckor till julafton, och jag har börjat inse att julklapparna nog inte kommer att köpa sig själva. Har fortfarande bara köpt en enda, men jag slutar rätt tidigt den 23:e, så jag hinner köpa dom då. Nemas problemas!

Publicerat: 2009-12-09 @ 21:40:36


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!