8 december..

..och det börjar bli dags att köpa julklappar! Än så länge har jag bara handlat en enda, och det kommer man inte långt med. Jag skyller på mitt oplanerade jobb, med så märkliga tider, och på att dygnet har för få timmar då man ids göra något. Jag hinner inte ens åka och handla mat, för det är jobb, sport man måste titta på, och sen måste man ju själv hinna träna nån gång också. Kanske att något hinns med imorgon, annars får allt bli på fredag, då jag är ledig HELA långa dagen (om man klarar sig utan mat tills dess vill säga). Då ska jag även hinna en sväng på stan med lillebror också, vilket kommer bli väldigt kul då jag inte ser honom så ofta nu för tiden.

Nu till det bästa av allt: igår pyntade jag min nya fina underbara julgran, och den är så fin och vacker. Alldeles lagomt stor, lagomt många pumlor, lagomt många lampor, och precis lagomt med glitter och istappar ♥ När jag bodde hemma brukade vi inte pynta granen förän några dagar innan självaste julafton, men jag tycker alltid att det har varit så mysigt med granen. Så nu när jag får bestämma själv, så åkte den upp snabbast möjligt. Mer av det goda är väl alltid okej?!

Nu har jag nog ätit för mycket chokladkalender, så jag är galet törstig. MÅSTE ha vatten, eller kanske saft, det är godare.. Anyways, ha en mysig tisdagskväll, snart är det helg och jul, tiden går fort skall ni veta. Later!
Publicerat: 2009-12-08 @ 22:11:41


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!