6 december

Julkänslan börjar nu tränga sig på lite försiktigt. Och det är faktiskt 18 dagar kvar till jul, så jag är säker på att den hinner hitta rätt innan den stora dagen.. Fast allt beror ju på vad man sysselsätter sig med. Idag tillexempel har jag och mamma varit på en mysig julmarknad på Hägnan, och på vägen hem åkte vi förbi och köpte en julgran och en massa pumlor och glitter. Jag kunde inte hålla mig mer än några timmar, så julgranen står nu uppe! Däremot har jag ingen belysning till den ännu, så pyntningen får vänta tills imorgon. Det är endast 2 pumlor och topp-prydnad som är på plats. Men den är så vacker, och den kommer bli så perfekt när den får lampor imorgon.

Nu ska jag försöka få min sambo att göra något annat än ligga i soffan och glo på fotboll. Kanske muta han med lite glögg och pepparkakor?
Publicerat: 2009-12-06 @ 19:54:25


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!