5 december

Åh ett sånt perfekt julklappsshoppingdag det (kunde) ha varit idag, perfekta förhållanden, minst sagt; lördag, början på december, -2 grader ute, ordentligt snöfall av stora snöflingor och julpynt överallt. Förstår ni att det inte kan bli bättre? Tyvärr måste man gå till jobbet ibland också, så jag hoppas att nästa helg bjuder på samma underbara julklappsköpsinbjudande förutsättningar.

Jag har just precis avslutat dagens skift på jobbet, menn bussen går inte förän om drygt 20 minuter så jag chillar lite och ska ta en liten promenad i vintermörkret också hade jag tänkt mig. När jag kommer hem blir det glögg och pepparkakor, kanske även lite chokladkalender som jag glömt de senaste dagarna?

nu är det dags att dra sig hem till älskade sambo. Han kom med mat till mig och hade med en jättefin blomma till mig, underbara älsklingen, han är så söt! Då blev jag på lite bättre humör iaf, annars är det inte mkt att hurra över när hela ens perfekta julklappslördag går åt till jobb.

Ha en mysig lördagskväll, önskar tomte-Elin

Publicerat: 2009-12-05 @ 19:05:22


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!