3 december



tomtefar njuter av snön!

Ser ni vilken jättefin och julig design jag har fixat till min blogg igår?! Det var ju skitenkelt, bara ändra lite färger tills man blir nöjd. Att jag aldrig gjort det tidigare.. Jag tyckte inte att den gröna skogen passade så bra nu i vita och juliga december.

Sitter just nu på jobbet, jobbar till 2230 vilket är både jobbigt och skönt. Jobbigt eftersom att hela kvällen är förstörd och det inte går några bussar hem. Skönt för att det är lugnt både i luren och runt omkring en. Fast man blir ganska snabbt uttråkad, önskar att jag hade en målarbok eller liknande att sysselsätta mig med. Kanske måste springa iväg och köpa en på konsum på rasten?

Idag är det bara 21 (!) dagar till jul, det verkligen springer iväg, snart är man där och har öppnat alla julklappar och inser att det är ett helt år till nästa gång. Lika tråkigt varje gång. Fast vi brukar ha dubbla julaftonar, pga den splittade familjen, men det gör inte mig något, hehe. Då får man ju dubbelt av allt det goda som julen har att bjuda på.

Vad har jag gjort för något juligt idag då? Ja, kollat Greveholm, käkat peppercookies och öppnat lucka 3 i chokladkalendern såklart. Har inte orkat göra något annat vettigt, vaknade 11.30 och kände mig allmänt omotiverad till allt. Så det fick bli en lat-dag helt enkelt.

Ha en trevlig torsdagskväll, imorgon är det fredag gott folk!

 

Publicerat: 2009-12-03 @ 20:51:20


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!