21 december


Någon mer än jag som inte kan förstå att det är julafton om 3 dagar? Eller om 3 dagar är ju i princip julafton över till och med! Och ingen julkänsla har jag då heller. Det är varken enkelt eller kul att bli vuxen ska jag tala om. Man måste jobba, laga mat, betala räkningar och man har världens problem bara att få sig lite julkänsla. Det är väl inte såå mkt begärt ändå? Jag har iallafall gjort världens längsta spotify-spelningslista, BARA med julmusik som snurrar runt, runt, runt hela eftermiddagen och kvällen.

På onsdag kommer iallafall alla mina 3 grabbar vara här, vi ska slå in julklappar, julfika, lyssna på julmusik och julrimma hela kvällen. Det kommer garanterat bli skitmysigt och kul, sist vi alla var samlade var i augusti, så det händer inte så ofta nu för tiden. Det blir väl bara mer och mer sällan i framtiden också. Där är också en nackdel med att bli vuxen - alla flyttar på olika håll och inget är lika bra som förr! Men man får ta tillvara på dom tillfällen som ges, och jag är säker på att det kommer bli väldigt bra. Och om jag inte lyckas få någon julkänsla då så är det väl bara att ge upp? För mer juligt än så blir det väl inte?!
Publicerat: 2009-12-21 @ 19:03:28


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!