2 december

min underbara, perfekta julstjärna!


Har inlett denna månad med två lediga dagar och två jobbiga träningspass = FANTASTISKT! Imorgon är det däremot jobb som gäller = inte lika fantastiskt.. Idag har jag iallafall tagit mig i skinnet och satt igång med alla julkalendrar - 2 chokladkalendrar och kollat på del 1 & 2 av Mysteriet på Greveholm. December är verkligen inte samma sak om man inte har luckor att öppna och julkalender att titta på! Och för er som undrar så är det bara 22 dagar kvar till julafton. Någon mer än jag som längtar? Jag kan bara inte låta bli att älska julen - alla tända ljus, vandra runt på stan och köpa julklappar, bra filmer på tv, mys med familj och vänner, det underbara julpyntet.. ja, listan kan göras lång. Jag hoppas bara att jag lyckas fånga den där eftertraktade och omtalade julkänslan som man alltid hade när man var liten, då blir allting dubbelt så bra!

Nu är min sambo på fotbollsträning (ja, det ska minsann börjas i tid) så innan Grey's börjar så tänkte jag ge The Sims 3 en ärlig andra chans. Men jag tror aldrig att det kommer vara lika bra som 2:an, då jag egentligen inte förstår mig på 3:an. Men jag ska försöka iallafall.

Ha en mysig 2:a december-kväll!
Publicerat: 2009-12-02 @ 20:39:17


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!