15 december

Usch vad tiden går, och jag tar mig aldrig tid att blogga! Om 9 (!!) dagar är julen här och jag tycker det var nyss man fick tända det första ljuset i adventsljusstaken. Som tur är så har jag ryckt upp mig vad det gäller julklappsinhandlingen, bara några få kvar nu, då ett stort paket damp ner i brevlådan idag. Och vädergudarna verkar också ha insett att julen stundar, då snön mer eller mindre vräkt ner vissa stunder idag. Det tackar vi för. Egentligen är jag inte så mycket för snö, men man kan ju inte fira jul utan snö, så enkelt är det. Plus att det blir så ombonat och mysigt när det ligger några cm på backen, jag kräver inte mer.

Btw, jag fick nyss veta via facebook (källan till allt nu för tiden) att inga mindre än Kent kommer till PDOL! Och jag som hade gett upp hoppet totalt om den där (ursäkta fördomen) fjortisfyllefestivalen. Men nu jäklar kan dom räkna med mig! Jag som hade tänkt åka ner till gbg och kolla på dom/hälsa på bror, slipper ju spendera alla mina akassepengar på det, då kan jag spara dom istället och ta budgetversionen i Piteå. Perfekt!

Nu ska jag se om jag kan laga någon middag och min lilla sambo som är på träning. Fast som alla vet så kan jag ju inte laga nåt annat än curry-köttfärs, och det gjorde jag igår. Så troligen är det inte så uppskattat om jag ställer mig och lagar samma sak igen, eller vad tror ni? Nå, mat var det!
Publicerat: 2009-12-15 @ 18:20:29


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!