12 december

God afton! Jag har haft fullt upp med diverse grejer både idag och igår. Det blir lätt så när man är ledig. Sprang runt halva dagen på stan igår med lillebror. Vi shoppade en del julklappar och delade med oss av julklappstips till varandra. Så nu har jag nog full koll på alla julklappar jag ska ge detta år, måste bara komma mig för att lägga några beställningar på diverse internetsidor, innan det blir för sent. Det är ärligt talat inte lika roligt att julshoppa på internet, man tappar stämningen. Men man spar ju galet mycket tid, men framför allt pengar!

Idag då? Jo jag ställde klockan, gick upp tidigt (för att vara helg) och skyndade mig iväg till mammsen. Det var nämligen planerat kakbak hela dagen. Och jag måste säga att det var tur att vi satte igång i tid - 8 sorter blev det och det tog väl typ 6 timmar, hehe. Men det är mysigt och det blir så himla gott när man gör hemmagjorda lussebullar och pepparkakor, jämfört med dom man köper. Nu är iallafall hela frysen fylld, från golv till tak, med mumsigt julfika. Mamma ville att jag skulle ta med mig ännu mer, men jag tyckte att hon minsann kunde behålla en del också.

Nu ska vi titta på fotboll och fortsätta i tvättstugan, natti natti!
Publicerat: 2009-12-12 @ 22:33:15


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!