10 december

Då var det omtalade vaccinet äntligen insprutat i min stackars vänstra arm. Satt och käkade lunch i godan ro när min sambo ringer och säger att det inte är någon kö what so ever, och att jag borde komma dit. Sagt och gjort, slevade i mig maten på 2 minuter och stegade iväg till kyrkans hus. Fick ställa mig typ först i kön (why?) och typ 5 minuter senare var det gjort. Och som jag gruvat mig, och jag som är så rädd för sprutor. Men det var ju faktiskt inte alls så farligt. Bara lite.

Några biverkningar ännu då? Nja, jag vet inte om jag inbillar mig, men jag känner mig lite märklig i armen, plåstret har blödig igenom och vänsterhanden är märkbart varmare än högern. Så ännu är det inte så farlig. Hoppas inte att min lediga dag imorgon blir förstörd av typ feber eller huvudverk, som enligt pappret man fick, räknas som mycket vanliga biverkningar. Bara hålla tummarna att man har en kropp av stål som inte tar nån skit.

Publicerat: 2009-12-10 @ 14:08:10


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!