1 december

Jag måste inleda med att säga ett stort GRATTIS till Hannie, som efter allt för lång väntan nu ÄNTLIGEN fyller 20 år idag! Och som belöning för sin långa väntan har världen gett henne flera cm snö under natten, som hon velat ha så länge.

Det är väl ingen som missat att det snart är jul snart? I söndags blev det officiellt lagligt att börja plocka fram adventsstjärnor och smygpynta lite. Det blir så mysigt när man sätter upp stjärnor, ljusslingor, och ljusstakar! Var och julpyntsshoppade igår och hittade en massa fint som har förgyllt lägenheten. Idag kommer jag att återuppta jakten på den perfekta julstjärnan som ska hänga i fönstret i vardagsrummet, eftersom att alla jag hittills har sett har varit så fula. Och ja, det är väldigt viktigt att den är perfekt.

I övrigt så har jag beslutsångest angående julgran. Ska jag vara våghalsig och köpa den där vita och glittriga granen med rosa pumlor, eller ska jag köra på det traditionella med grön gran och röda pumlor? Oerhört svårt val måste jag erkänna.. Nu ska jag gå och öppna lucka 1 i mina chokladkalendrar, God första December gott folk.
Publicerat: 2009-12-01 @ 13:34:05


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!