Housewife?

God morgon! Vad gör folket idag? Någon som vågar sig ut i kylan? Själv är jag ledig hela dagen och har just diskat från gårdagens kalas. Svärföräldrarna kom över en stund och hade värsta (!) tårtan med sig, mums! Sen vart det jättesen middag då Honey inte kom hem från träningen förrän 21. Men god var den! ;)  Nu ska jag ta igen mig en stund, käka lite frulle och sen är det bara att bege sig ner till tvättstugan. Tvättkorgen har svämmat över för länge sen, så det lär nog ta mer eller mindre halva dagen att tvätta.. kul..

Shit, jag blir verkligen värsta hemmafrun när jag är ledig! Men eftersom att det ändå är skitkallt ute och folk jobbar så finns det ändå ingenting kul att göra, så då kan man ju lika gärna göra dom där tråkiga grejerna och sen känna sig jätteduktig och slippa den där ångesten man har om man vet att det är ett helt berg med disk som väntar på en och att man varken har tvättat eller städat på flera veckor. Som sagt, bättre att få det gjort medan man ändå inte har ngt anat för sig!

Nu är det frulle som gäller, ha en fin torsdag!
Publicerat: 2009-08-20 @ 10:32:47


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!