HEJ!!


Under sommaren så har min blogg fått ligga nere pga att jag kände att jag inte hade något vettigt att komma med, plus att jag vart upptagen på andra håll. Tidigare har jag vart periodvis bra, periodvis dålig på att uppdatera, men nu tänkte jag ge detta nedrans bloggande en ärlig chans. Har faktiskt börjat läsa en del nya bloggar den senaste tiden och i och med detta har suget efter att själv skriva ner mer eller mindre onödiga och väldigt vardagliga saker bara ökat. Så nu, i brist på annat, bestämde jag mig för att återuppta bloggandet. Hur långvarigt det blir får vi väl se, hehe..

Nå vad har hänt sen sist då? Ja inte för att jag minns vad jag skrev i sista inlägget, men kort och gott kan man väl säga att det vart sommar - och allt vad då det innebär. Sol och bad tänker nog många då.. Visst, under en vecka i Bulgarien med Sara, men annars har det vart ganska mkt jobb för min del under denna sommar. Så de stunder jag vart ledig har jag till största del tillbringat med min sambo, hemma, och haft det mysigt och bra. Har även hunnit med en liten sväng till Alnö där jag numera har släktingar. Och jag säger så bara det - vilket jäkla ställe!! Jag vet inte om det berodde på vädret, luften, folket eller vad det var, men jag vart helt förälskad i stället! Dit SKA jag återvända, så enkelt är det.

I övrigt har väl allt rullat på som vanligt, gjort lite dittan och lite dattan, kollat på fotboll och bakat muffins. Blivit fadder och fått vikariat på jobbet. Fyllt 20 och klippt värsta luggen. Nå nu ska jag iaf sätta lite rosa färg på bloggen så allt känns rätt igen. Och innan ni vet ordet av så kanske jag har bloggat igen!

Tack för visat tålamod och hänsyn (som det brukar stå efter vägarbeten!)

Publicerat: 2009-08-19 @ 18:20:13


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!