GÄSP

Usch fy blä och gäsp, jag vill bara gå hem! Jag vet att jag inte ska klaga, jag ska vara glad att jag har ett jobb osv. och att alla alltid jobbar 8 timmar så jag ska inte klaga dom dagar jag gör det, för alla andra klarar ju det galant.. Men ärligt talat så är jag säker på att jag inte är gjord för att sitta stilla framför en dator och nöta samma sak om och om och OM igen! Jag behöver ett (någorlunda) omväxlande och lite mer fartfyllt arbete. Något mer stimulerande. Det är frustrerande ibland att sitta här, jag som är så fruktansvärt rastlös av mig håller ibland på att spricka. Nå men som sagt, men får vara glad dessa dagar om man har ett jobb. Tyvär så har jag inte mitt drömjobb för tillfället och ibland blir man bara så lesssssssssssssss. typ som nu alltså.

Var bara tvungen att skriva av mig lite... BLÄ
Publicerat: 2009-08-25 @ 15:17:48


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!