design..

Jaha, det här med bloggdesign orkar jag inte riktigt med. Jag läste ju webbdesign på gymnasiet, men som alla vet så börjar man ju bli till åren och minns inte allt viktigt. Plus att vi hade en mkt märklig lärare i det ämnet så det blev inte så mkt lärt under den kursen. Anyway, det där med rosa blogg kändes inte helt rätt idag, så det fick bli lite grönt istället. Kanske blir rosa någon annan dag, det vet man aldrig.

Det är väl bäst att jag traskar in till köket och börjar marinera kyckling inför kvällens festmåltid - älsklingen fyller nämligen 22 idag så jag ska laga mumsig kyckling med potatisratäng - mmmm, mums!


btw, idag kommer söta lilla STIG til luleå! ♥
Publicerat: 2009-08-19 @ 18:31:48


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!