Äntligen fredag!

Sitter nu åter igen på jobbet efter att ha haft LÅNG lunch - 3 timmar. Har hunnit ut till Bergnäset och käkat lunch, sprungit en vända på staden och även hälsat på min mamma en liten stund. Jag har faktiskt lyckats shoppa lite, men resultatet kommer upp senare..

Direkt efter jobbet måste jag rusa hem, för ikväll får vi gäster i form av pappa & co.. Dom är bjudna till oss kl 18 och jag slutar 18,15, men det löser sig! Det blir afrikanst till middag och sen blir det så svenskt det kan bli - fika! Fika är ju ett måste när pappsen hälsar på, så enkelt är det!

Nu är det dags att jobba
Publicerat: 2009-08-21 @ 15:01:18


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!