090825

Måste börja med att skryta om hur himla duktig jag var igår! Först jobbade jag heldag (inte det lättaste må jag säga) och sen, hör och häpna, var jag på GYMMET! Jag vet, jag är också chokad! Ja, så gymmet fick alltså sitt första besök av mig på 3 månader igår. Och jag planerar faktiskt att återvända dit inom en ganska snar framtid igen.. kanske imorgon rent av?

Annars känner jag mig deppig att det officiellt är höst nu. Skolorna började imorgon och det innebär höst. Tyvärr. Jag saknar redan sommaren och känner att jag behöver bli uppiggad och uppmuntrad. Och med tanke på att jag fått lön idag så vet jag det perfekta botemedlet - Shopping! ;) Tyvär hinns det inte med idag då det är raka vägen till fotbollsplanen efter jobbet, men det kommer ju en dag imorgon också, right?

Nu är det dags för del 2 på jobbet idag, later!
Publicerat: 2009-08-25 @ 14:01:12


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!