TGIF!!

Äntligen fredag!!! Ja, jag vet att det är tisdag eller nåt sånt, men för mig är det fredag idag. Har jobbat 5 dagar och kommer nu vara ledig 2, vilket borde betyda att det är fredag, right? Plus att jag ska iväg på inflyttningsfest ikväll, och man festar väl inte på tisdagar, utan snarare fredagar? ;)

Ska bli galet skönt att vara ledig imorgon, behöver nog det. Känns som att jag inte gjort annat än jobbat senaste tiden, så jag har förtjänat lite ledighet, Speciellt då jag inte är van att jobba så pass mkt som jag ändå gjort. Men nu är det HELG, yess!

Nu har jag helt plötsligt börjat få väldigt långa pass, istället för 3 st 3-timmarspass/vecka så har jag fått 3 st 8-timmarpass, hur grymt är inte det?! BETYDLIGT mer stålar! Vilket betyder att jag verkligen kommer ha råd med underbara spanien. LÄNGTAR.

Nu ska jag klä på mig och sticka iväg, måste hinna köpa bröd också så man har ngn frulle imorgon.
Publicerat: 2009-04-14 @ 17:04:49


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!