SOOOOOOOOOOOOOOOOL

Idag är jag HELT jävla hyper! Jag har blivit galen av det underbara vädret! Våran termometer (som visserligen står i solen) visar på drygt 16 grader, och jag har ätit frulle ute på balkongen i solen. Dessvärre verkar alla vara borta, sova eller ha annat för sig idag så jag ringde till slut till min pappa, för jag kan bara inte sitta inne och låta denna dag passera utan att dela den med någon. Så vi ska iväg och grilla hos en bekant, vilket blir helt perfa!

Nå nu måste jag klä på mig lagom, vilket är svårt i dessa tider - galet varmt i solen, ganska kallt i skuggan och ännu kallare om det blåser... Svårt det här.. Nå, det får helt enkelt bli lager-metoden, probelmet är bara att jag inte har världens bästa kläder för det, men det löser sig nog ändå. Nå, ut och ta tillvara på det underbara vädret nu, det ska iaf jag!!
Publicerat: 2009-04-13 @ 10:04:43


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!