SOL & VÅR!!

Jag måste ha varit väldigt snäll på senaste tiden! Eller så har jag bara tur. TT ringde för en stund sen och gav mig en massa timmar imorgon, plus några extra på fredag, yeees! Har bjudit på timmar som varit ute på bemanningsforumet men inte lyckats få något. Så nu tyckte dom väl att jag förtjänat 10 timmar extra, yeey!

jobb=pengar=shopping=glad elin ;)

Dessutom har det varit i princip sommar idag så då kan man väl inte heller lååta bli att vara glad? När man får ha vår/sommar-jackan, kjol och solbrillor. Kan nog inte bli bättre ;) PLUS att vi fick tårta på jobbet idag. Bara bra grejer, haha. Nej faktiskt inte, en dålig grej har hänt. När jag var i tvättstugan och skulle hänga tvätt i torkskåpen märker jag att alla är upptagna, trots att jag är den enda som har tvättid just då. Sånt gör mig förbannad. Men då var det bara att snöra in allt i tumlarn. That's it.

Men sen är det ju Grey's anatomy ikväll, så dagen är intr förstörd av några små tvättstugepuckon!

idag är jag förresten åter igen en godisponny..
Publicerat: 2009-04-01 @ 17:36:39


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!