Onsdag

Våren är verkligen här nu, 15 grader varmt i solen och glass-säsongen har äntligen börjat nu! Har kikat på smhi's hemsida och det varma vädret ser ut att fortsätta, i slutet av veckan skulle vi få upp emot 11 grader! Så hoppet lever ännu ;)

Idag är jag ledig, så jag ska snart ta mig en cykeltur och käka lite mjukglass hade jag tänkt. Det enda jobbiga med att vara ledig mitt i veckan är att ingen annan är det, så man får käka glass själv..

Sen sist har jag faktiskt hunnit vara på två road trips (inte spec långa, men väldigt trevliga). En sväng till nordpoolen med sweetie och nästa dag till däckverkstan i piteå med angle. Det sistnämnda lät väl kanske inte så spännande, men vi gjorde det väldigt roligt med våran promenad, middagen, vovven och fåglarna. Och inte att förglömma när vi skulle köpa glass!

Annars händer inte så mkt, det blir kurs i helgen i piteå, och honey ska till övik över helgen och spela match. Förresten, håll utkik efter honom i fredagens kuriren, kändisen ;)

NU ska jag ut i solen, LATER!

Publicerat: 2009-04-22 @ 11:34:25


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!