Onsdag (för visst är det onsdag idag.. eller..?)

Jaha, då börjas det igen då. Åker snart iväg på årets första (betydelsefulla) fotbollsmatch. Serien börjar inte ännu, utan det är svenska cupen som står på agendan. Sundsvall är på besök i arcushallen och jag hoppas sjlävklart att det blir en spännande match där IFK tillslut står som segrare. Och just att den spelas i arcushallen är då iallafall jag evigt tacksam för. Hade inte varit kul att sätta sig på skogsvallen en kväll i början av april och frysa häcken av sig. Då föredrar jag hellre snusk-arcus som jag valt att kalla det. För vi kan väl alla komma överens om att det inte är sååå himla mysigt och rent där inne. Tänk bara på alla som spottar, snyter sig, spottar snus och gud-vet-allt äckligt som finns i den där arcusfotbollsplanen. Känns även ibland som att orenheterna kryper upp på läktaren, så därför sitter jag gärna högt uppe.

GO GO IFK!
Publicerat: 2009-04-08 @ 17:20:18


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!