Home again

Då var denna helgen slut.. Gick nog dubbelt så fort som en vanlig helg! (Om det ens är möjligt?) Har alltså vart på en ssu kurs i Öjebyn i helgen, det var en internationell kurs som handlade mkt om europaparlamentsvalet som är den 7 Juni. GÅ OCH RÖSTA ALLIHOPA, det är faktiskt GALET viktigt! Anyway.. Alla föreläsningar var fruktansvärt intressanta och lärorika, trots att alla var så pass olika ändå. Var riktigt, riktigt bra föreläsare också. Men det bästa av allt, som på alla SSU aktiviteter var såklart folket. Vad vore SSU utan alla underbara människor?! Jag träffade vänner och bekanta som jag träffat några gånger tidigare, plus att jag haft den turen att få flera nya goda vänner. Speciellt en person, du vet vem du är, och kom ihåg vad jag sa - jag är på din sida! :)

Men nu är helgen som sagt på upploppet och man ska snart vakna upp till en ny arbetsvecka. Jätteroligt, då jag är ganska sliten och trött efter en intensiv helg, för jag börjar så tidigt som 7.15 imorgon..  Förstår inte hur det ska gå, för jag ska jobba 8 h också, men jag får väl bita ihop! Tänkte nämligen stanna uppe och kika på film eller ngt ikväll så jag får vara med sötsambo, har ju inte träffat han på hela helgen. Han kom till och med och hämtade mig i Piteå idag, för han orkade inte vänta till jag skulle komma hem med bussen ♥

Nu ska jag iaf msna lite till, det händer inte varje dag, men ibland så! Ha det gött folket och sov gott!
Publicerat: 2009-04-26 @ 20:52:02


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!