Fredag

När jag vaknade trodde jag att detta skulle bli en skitdag. Allt som inträffade imorse tydde åtminstone på det. Motgång  efter motgång, men jag klarade mig genom en för mig väldigt tidig morgon (06.30) och kom mig hel och ren till jobbet ;) Fick förlängt pass idag, en och en halv timme extra vilket självklart uppskattas! Och dagen på jobbet gick fruktansvärt fort. Kändes kanske så eftersom att det bara var hälften jämfört med igår..

Sen blev det en sväng på stan, gick in på scorett och hittade världen underbaraste skor!! Dom är till och med underbarare än dom bruna skorna på eurosko! :O trodde inte det var möjligt! Titta och njut! Endast 700 kr, jag måste nog köpa dom ♥♥♥♥♥

*dreggel*

Oh, juste, ikväll blir det utgång, wohoo!

dagens partydjur: dansande apa
Publicerat: 2009-04-03 @ 21:41:37


1 kommentarer
Postat av: Hanna Lindmark

dom skorna kommer också att komma i rött, blått, svart och vitt med träfärgad klack också!!! Lovely:D

2009-04-04 - 23:32:48 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!