BURR

Juste, jag har ju en blogg, kanske måste lägga ner åtminstone nån minut i veckan på den. Känns som att jag inte gjort det på ett tag. Kanske för att jag vart så fruktansvärt upptagen med att hänga på hertsön och kolla på fotboll, HUVVA! Fotboll i sig tycker jag inte är världens roligaste sport, men det funkar väl, iaf när älsklingen spelar, då tittar jag gärna faktiskt. Men när dom spelar ute, i minusgrader och storm med isvindar så är det INTE kul! Det hjälper ju inte heller att det är värsta "blås-hålet" (för att citera en annan åskådare) just där fotbollsplanen är heller. Nej, nu är jag helt enkelt sjukt jävla galet less på allt vad snö, vinter, minusgrader och frysa heter! Och man blir ju inte mindre less när man pratar med Bannie som säger att dom "bara" har 14 grader... Nej usch, jag tänker inte bo här en enda sekund längre än jag måste. Visst, jag har vänner och familj här, men det räcker inte, jag är inte gjord för att bo här, så enkelt är det.

Imorgon ska vi på utflykt,det blir spännande. Ingen träning och inget jobb = man kan göra något annat, roligare! =)
Publicerat: 2009-04-18 @ 21:51:30


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!