YES!!!

Det mest otroliga har inträffat idag! INTERNET HAR BÖRJAT FUNGERA IGEN! Finally, efter ganska exakt en månad..! Tidigare har vi endast lyckats få det på en dator, men nu fungerar det tydligen överallt, yeey! Vad skulle jag göra utan mina datanördiga bröder?!

Btw, en av de fyller år idag. Lillebror blir 17 år denna dag, endast ett år kvar till friheten, bro! På hans 18-årsdag har jag lovat att ta med han ut och bjussa på en drink ;)

För övrigt händer inte så mkt, jag jobbar vidare på mitt lilla jobb som nästan egentligen inte räknas. Tre timmar om dagen i disken på restaurangen är väl inget att skryta med precis. Fast, som jag alltid säger, det är ju bättre än inget, men sämre än mkt annat. Så AF behöver ju inte veta att jag i går till ett litet jobb varje dag.

Min man spelade också match idag, borta mot Piteå. Tyvär fick han inte göra mål i en femte raka match, men han gjorde iaf assist på det enda målet. IFK vann nämligen med 1-0, eller 0-1 kanske det heter om man ska vara korrekt. På tal om min man och sånt, i lördags när han var här sa han att han ville ha ett litet "liv-snack" med mig. Mitt svar blev "OJ!". Jag menar, hur seriöst låter inte det? I och för sig så var det ju seriöst också det vi pratade om, men inte så seriöst och läskigt som det lät när han sa det först. Men eftersom att det bara är idéer och eventuella grejer så är det inget jag kommer att skriva om här och nu. Blir det däremot så, så kommer jag självklart at avslöja det och referera till vårat lilla "liv-snack" ;)

Thats it for today, I guess. Men från och men du så kan ni små snokare räkna med lite bättre uppdatering då mitt internet är TILLBAKA! :D
Publicerat: 2008-09-01 @ 22:48:07


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!