Spela spel eller packa?

Usch, jag vill verkligen inte packa, det är tråkigt och jobbigt och allmänt inte något som sprider någon speciell glädje på något sätt. Förr älskade jag att packa, men det har gått över. Tyvärr. Eftersom att jag packar ju faktiskt lite då och då, kanske är därför det inte känns lika kul nu för tiden. Jag hade tänkt börja packa idag, men det ser inte ut att bli ngt av det. Först kom min man hit, sen har jag suttit fastklistrad framför gamenextspel, och nu, när två av dom redan tagit slut så överväger jag en packningsinsats. Men ändå inte. Jag hinner ju faktiskt imorgon. Kanske ska ta och ladda ner ett till gamenextspel?
Publicerat: 2008-09-15 @ 15:37:11


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!