Snart klar

Jag tror att jag har börjat bli mer och mer en morgonmänniska. Iofs inte tidig morgon som i pigg halv 6 på morgonen, men typ gå upp halv 9 och känna mig pigg och glad. Dessutom hinner man mkt mer om man går upp tidigt, plus att man inte blir chockad när man bara varit vaken en liten stund och klockan är redan 14,47.

Klockan är nu endast 10,30 och jag har redan packat nästan helt klart! Det återstår bara att handla och packa necesären och "handbagaget". Utöver det så är jag fri idag fram till ca 16,30, yeey!

Som alla kanske förstår så kommer jag troligen inte ha möjlighet att uppdatera bloggen under de närmaste dagarna. Fast om jag får möjlighet så kommer jag självklart att göra det! Annars kommer en lång redogörelse om Malmö och alla skåningar någon gång i början på nästa vecka!

Ta hand om minusgradiga norrland när PPGD är på äventyr i söder!
Publicerat: 2008-09-16 @ 10:29:43


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!