Sicko..

PPGD loves surprises, speciellt riktigt oväntade såndana. Igår var underbart och det känns inte jobbigt nå mer, eftersom att jag vet att det nu finns vissa "loopholes", hehe ;) PPGD LOVES loopholes! (iaf denna gång). VPT frågade vad som hänt, så jag tänkte bara säga att det är inget tragiskt som hänt (vilket det kanske lät som), bara en frustrerad PMS-elin som överreagerar lite på saker. Men det är mkt bättre redan nu så det kommer nog gå bra. Det handlar bara om lite tålamod och att vara supportive och understanding. Usch vad jag är dålig på svenska!

Nå, något som inte känns bra däremot är den plötsliga dunderförkylning som svept in och tagit över mitt liv utan någon som helst förvarning. Igår när jag vaknade hade jag fruktansvärt ont i halsen och idag har jag inte gjort mkt annat än att snyta mig. Inte kul måste jag då säga, hoppas inte att jag smittat/smittar ner ngn oskyldig stackare som bara råkar umgås med en äcklig snorig PPGD. Och inte kommer det bli bättre av att jag ska he mig ut på iskalla kulturnatten ikväll. Men har man lovat så har man. Men är man sjuk så är man. Vad överväger? Jag tänkte att jag går dit en liten stund och så får jag se om det känns jobbigt så går jag hem.

Imorgon är det sport hela dagen som gäller. Först basket, Plannja - Tromsö, lite träningsmatch bara. (kom igår fram till att min man förstört mig då han sakta men säkert vänt mig "bort från" basketen..) Sen gäller det att käka lunch rätt snabbt för att sedan bege mig iväg till vallen där mannen min ska spela match. Fotbollsfru som jag är så måste jag ju vara på plats och heja "spring rakt, skjut rakt!". Nja, riktigt SÅ blåst är jag väl kanske inte ;)

God kulturnatt på er kära snokare!

Publicerat: 2008-09-06 @ 20:24:50


2 kommentarer
Postat av: Moa

"spring rakt, skjut rakt!". HAHAHAHA lika kul varje gång xD

2008-09-07 - 20:22:10 | URL: http://vpt.blogg.se/
Postat av: ppgd

haha, i know, kan inte låta bli att älska det uttrycket, hur blåst det än låter ;)

2008-09-07 - 22:13:19 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!