Pennor

Jag for min lilla sväng till stan trots allt. tyvärr så hittade jag inte koftan som jag letade efter så det var nog inte meningen att jag skulle ha den, även fast den var helt perfekt och underbar. Istället letade jag vidare men jag kände mig fattig och att jag inte hade råd att köpa en tröja för flera hundra kronor, men ngt ville jag ändå köpa då jag kände mig lite dyster. Alla vet väl att shopping är en av världens bästa tröst-sätt?!

Jag hamnade till slut på akademibokhandeln där jag hittade MINA pennor! Pennorna som gör en lycklig när man skriver, som finns i regnbågens alla färger och bara glider fram och lämnar underbara vackra spår efter sig när man skriver. Jag talar så klart om dessa pennor:


Förra året, just efter vi börjat trean så råkade jag låna en sån här penna utan att lämna tillbaka den av en lärare på skolan. Den pennan var blå. Jag använde den varje dag på varje lektion hela tiden för att den var så bra, fin och enkel att skriva med. Våran historia/samhällslärare började till och med skämta med mig om att jag använde den där pennan för mkt.

Men på grund av all användning tog bläcket/tuschet slut och det var dags för den att gå vidare in i döden. Så sedan förra vintern har jag varit utan en sådan underbar penna. Men nu känner jag mig fullständig igen på den fronten eftersom att jag har inte mindre än 10 stycken nya här rakt framför mig! Så underbart! ;D
Publicerat: 2008-09-11 @ 19:27:05


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!