oh no..!

Hur klantig får man vara? Jag som hade så höga förhoppningar, men jag har troligen förstört alltihopa. Vem vet inte att man får dåligt ¨på ett prov om man inte förbereder sig? Även om det är i ett ämne man aldrig haft förr och med en helt ny lärare. Man vet inte vad det ska komma för några frågor eller hur många eller svåra de kommer att vara, men man vet att man måste plugga om man vill ha sitt fina betyg. Varför tänkte inte jag på detta i måndags? Har det gått så länge sedan jag hade ett prov av något slag att jag glömt att man måste plugga och förbereda sig?! Det är ju faktiskt bara ett halvår sen sist.. Just nu känns det iaf tungt, som att jag misslyckats. Kan ju bara hoppas på att andra misslyckats mer än mig, så får det mig att framstå som bäst, eller åtminstone väldigt bra. Fast det finns ju faktiskt en del andra saker som talar för mig, hoppas och tror jag. Vi får väl se helt enkelt, men jag vågar inte hoppas på något positivt även om det är det jag går runt och gör i min hemlighet (som kanske egentligen inte är så hemlig) Nå, resultatet skulle jag iaf få i slutet av denna/i början av nästa vecka. Så vi får väl se, håll tummarna för mig, det gör iaf jag. Jag hoppas mer än någonsin att detta ska gå vägen, det vore så underbart!
Publicerat: 2008-09-24 @ 15:37:23


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!