Måste det vara söndag?!!

Jaha, så var denna helg också över. Man hinner knappt inse att det ens blivit helg innan den är över igen..

Denna gång var det tänkt att den skulle spenderas firandes av mitt nya jobb. Men det blev inte riktigt så. Istället blev jag i princip sängliggandes större delen av tiden då jag drabbats av en riktigt jobbig förkylning. Så jag har som sagt inte gjort så mkt annat än att ligga i sängen och kolla på tv, alternativt suttit vid datorn en stund då och då. Älsklingen har också varit här och tyckt synd om mig, både idag och igår. Det kanske egentligen inte var så bra då jag är rädd att jag smittat honom, men han brukar inte bli sjuk av mina baciller så vi får väl hoppas att det är så även denna gång!

Idag är det exakt 1 månad tills jag börjar på eniro, jag ser fram emot det väldigt mycket, då det ska bli roligt att se hur det är att ha ett riktigt jobb, plus att jag börjar vara ganska less på att diska ;)

Nu ska jag åter krypa ner i min lilla säng och titta ännu lite mer på tv, samt även kanske käka lite Ben & Jerry's som mamma köpt till mig för att fira att jag fick jobbet! Natti
Publicerat: 2008-09-28 @ 21:53:53


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!