LÖN!

Jag tror att jag nu har accepterat. Faktiskt. Nu gäller det bara att leva med det också. Men det ska nog gå bra. Det har helt enkelt inget val, så det så.

Idag har jag fått min lön, yeeey! Trots att det inte handlar om speciellt mkt pengar egentligen så känner jag mig faktiskt ganska rik. På måndag ska jag sätta in dom på banken, jag har ju lovat mig själv att spara pengarna jag tjänar nu tills vi ska till spanien eftersom att jag hatar att låna från mitt sparkonto då jag aldrig betalar tillbaka.. I övrigt inte så mkt annat, så ha en trevlig helg, det ska då jag ha. Trots att jag har fått ont i halsen :(

Nu ska jag cykla iväg till min man. Trevlig höst-fredags-kväll

Publicerat: 2008-09-05 @ 19:09:41


1 kommentarer
Postat av: Moa

hur mycket fick du då? tog du det svart eller vitt? ;)

2008-09-06 - 14:36:45 | URL: http://vpt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!