JAG VILL!

Oooh, nu är jag på bra humör! Det 110% perfekta jobbet för mig finns nu ledigt och jag ska skriva ett hejdundrande bra ansökningsbrev. Det ska vara så bra så dom faller av stolen av häpnad och ringer mig på en gång för att anställa mig. Eftersom att jobbet är så perfekt också så kan jag utan problem skriva ett sånt bra ansökningsbrev också! Iallafall i mina tankar.. Anyway, jag tänker inte säga vilket jobb det är för då kommer ni alla andra, mina kära arbetslösa vänner också söka det, iofs så har/kommar nog alla söka de ändå, bara för att det är ett ledigt jobb och alla är mer eller mindre desperata efter ett jobb. Men fy fan va mkt jag vill ha det där alltså, jag skulle trivas så galet bra känner jag redan nu. Dom gör ett stort misstag om dom inte anstället just mig, bara så dom vet! Dom flesta jag känner är också säkra på att det där är perfekt för mig då jag i princip älskar allt som har med det där att göra och näst intill dreglar mig torr när jag befinner mig i närheten av stället. Det är helt enkeöt det bästa som skulle kunna hända mig nu att jag får det där jobbet! Det är iofs bara ett "extrajobb" som de kallar det, men när dom märker hur grym jag är på allt det där så kommer dom kicka nån annan och ge mig heltid. Eller nåt ;) Oj oj, nä men så är det bara. Watch out alla små frukter, here I come!!

(bilden är en LITEN hint.. Självklart för dom som vet/fattar, kanske klurigare för er andra..)
Publicerat: 2008-09-02 @ 19:00:18


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!