Hemmafixning

God morgon männikor! Egentligen borde jag vara på väg till jobbet nu, men min lilla boss ringde och avbokade mig för dagen, så jag får minsann hitta på ngt annat idag. Jag har iofs en hel del att göra innan avresan mot Malmö imorgon, men jag har ju faktiskt nästan hela dagen på mig imorgon också så det är ingen idé att stressa.

Igår var det full fart hela dagen här i lägenheten. Det började med att vi skulle städa och flytta om i Adams rum då han fått ett nytt datorbord. Det slutade med att jag städade, mamma tvättade, handlade och lagade lasange, jag och adam flyttade en miljard grejer och möbler då han och mamma kommit fram till att dom skulle byta rum, plus att det blev lite bakande av mig. Inte en lugn stund där inte! Vi är inte helt klara med allt, speciellt inte med omflyttningen, så det kommer fortsätta idag, men resten är väl ganska klart. Skönt nog.

Så det var kanske inte så konsitgt att jag somnade igårkväll långt innan Hemsökta hus började 00,25. Jag hade tänkt vara uppe och se det, men jag somnade nog en timme innan det, så det var ingen idé att ens försöka. Till sist måste jag bara tipsa om Mr. Nice, haha, kul grej det där. Jag hade igång den i typ en kvart igår men folket i lägeheten blev riktigt störda och ville att jag skulle stänga av den för det blev rätt så tjatigt.

Ha en trevlig måndag /PPGD, soon to be away

(jag hade faktiskt förkläde och högklackat när jag bakade igår, man kan väl inte se ut hur som helst när man står i köket?!)
Publicerat: 2008-09-15 @ 10:44:26


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!