Friends

Senaste tiden har jag minst sagt nött serien "vänner". Det är något som man verkligen inte kan få nog av, det går bara inte! Trots att man kanske sett dom flesta avsnitten förut och även om man sett 18 avsnitt i rad så är det fortfarande lika roligt. Själv är jag nu på säsong 5 och Chandler och Monicas lilla "grej" har just blivit avslöjad. Allt är bara så himla bra och roligt och gulligt med den där serien. Många gånger har jag blivit frågad "vilken är din favorit i vänner?" Det är omöjligt att svara på, alla är så roliga på olika sätt. Jag måste nog svara alla, eftersom att alla liksom drar sitt strå till roligt-stacken.

Det är för övringt inte många serier som håller i 10 säsonger, plus att folk vill ha mer! Det har ju varit tal om att de ska göra precis som Sex and the city-gänget, en film baserad på serien, men det har varit så många turer kring det där så ingen vet väl hur det kommer bli. Den som lever får se helt enkelt. Anyway, nu ska jag återgå till mitt almost eviga vännertittande en stund innan jag somnar sött, redo för en ny, kort arbetsdag imorgon. Natti natti

BTW, ha det såååååå underbart i strömsund VPT, trots att vi kommer sakna dig här hemma den korta stund du är där så hoppas jag för eran skull att du aldrig kommer hem, för jag vet att du inte vill det <3
Publicerat: 2008-09-01 @ 23:16:46


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!