Fantastiskt!

Vissa samtal som man får är så fruktansvärt uppskattade! Idag fick jag ett sådant, känns som att det har hänt ofta på senaste tiden ;) Det samtalet ledde iallafall till en fortsättning på förra veckans äventyr, underbart nog! Jag vågade inte riktigt tro på positiva resultat, men tydligen lyckades jag sist. Så äventyret fortsätter på tisdag morgon, wish me luck!!! :D

Jag börjar känna mig väldigt redo nu för avgång söderut också. Packningen är 100% klar, det är jag också. Måste bara käka middag och knalla iväg till tåget. Förresten så är det väldigt kallt, både ute och inne. Imorse när vi gick upp, nån gång kring 07,40 så var det inte varmare än 0,2 grader och frost på gräsmattan. Vintern är verkligen på ingång! Frågan är bara om den verkligen ska komma redan nu i september?!

Bye bye!
Publicerat: 2008-09-16 @ 16:09:42


1 kommentarer
Postat av: Moa

hoppas du far jobbet :)

2008-09-20 - 16:26:57 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!